„Trebuie să alegem un distribuitor bun!” Iată ce gândește orice antreprenor din domeniul HoReCa, indiferent de mărimea afacerii pe care o are. Dar care sunt elementele care pot să diferențieze un distribuitor HoReCa premium, precum este de exemplu, TC Romania, de unul de rând? Iată o întrebare la care nu este foarte simplu de răspuns.
Cum ar fi bine să alegi un distribuitor de echipamente HoReCa, indiferent că este vorba de dotări frigorifice sau gastronomice? Mai exact ce informații să colecteze și ce să ceară un antreprenor distribuitorilor pe care îi vizează pentru a alege în final un nume de pe lista scurtă.
Iată în continuare o propunere de listă cu cele mai importante elemente de urmărit în acest sens dacă ai un business în sectorul ospitalității:
- Ce tip de acoperire are distribuitorul: locală, regională, națională. Dacă acesta are extindere mai mare, preferabil dacă își desfășoară activitatea la nivelul întregii țări, atunci cu un singur contract de colaborare o să poți rezolva problemele dotărilor, chiar dacă ai puncte de lucru în mai multe localități din România.
- Stabilește clar cine din firma ta va colabora în mod direct cu distribuitorul de echipamente frigorifice și gastronomice.
Pentru a nu se isca discuții inutile, trebuie clarificat din start cine este persoana responsabilă de a comanda dotările necesare: este proprietarul, directorul general, directorul comercial sau altă persoană.
- Informează-te cu privire la structura clientelei furnizorului de echipamente HoReCa.
Restaurante, depozite de alimente, baruri, cofetării, patiserii, cantine, magazine care au desfacere cu amănuntul, alți proprietari de afaceri etc. Pe cine dotează furnizorul respectiv?
De ce îți sunt necesare aceste date? Pentru că oferă o înțelegere cât mai bună a publicului-țintă al furnizorului și dacă tu, ca antreprenor al unei anumite afaceri te încadrezi în grupul lui de clienți sau nu.
- Care sunt brandurile HoReCa din portofoliul distribuitorului? Este important să afli care sunt acestea și, mai mult decât atât, care dintre ele ocupă cea mai mare pondere din cifra de afaceri a acestuia. Este până la urmă nu doar o problemă de calitate, de utilitate, ci și de compatibilitate. Dacă nu suporți un anumit brand, nu are rost să colaborezi cu un distribuitor care lucrează prioritar cu acesta.
- Capacitatea de a livra rapid produsele solicitate de antreprenor. Este extrem de important ca distribuitorul să poată trimite rapid dotările comandate de către profesioniștii cărora li se adresează. Mai mult decât în alte domenii, timpul înseamnă bani în HoReCa
- Gama de servicii pentru clienți. Un distribuitor bun are propriul centru de service care poate oferi servicii de întreținere, reparații și post garanție, pe lângă garanția oficială oferită de producător.
- Existența pieselor de schimb pentru echipamentele frigorifice și/sau achiziționate de la distribuitorul respectiv.
Informează-te dacă există un depozit de piese de schimb în țară pentru dotările care îți sunt necesare. Orice echipament se strică mai devreme sau mai târziu și nu trebuie să existe un timp îndelungat de întrerupere a activității. Ar fi culmea să aștepți cu lunile până vine o componentă a unui echipament din străinătate. Idealul este să existe un depozit în România cu piesele de schimb cele mai frecvent solicitate de către clienții distribuitorului de echipamente HoReCa ales.
- Politica de prețuri a distribuitorului.
Alegerea unui furnizor de echipamente specializate se bazează în principal pe două criterii: preț și timp de livrare. Alături și de o bună înțelegere pe timpul colaborării. Clienții sunt de obicei interesați de cel mai mic cost inițial de achiziție și de cele mai scurte termene de livrare.
Arată-le clienților tăi că îți pasă de ei investind în echipamente HoReCa foarte bune, de la un distribuitor cu notorietate..
TC Romania Crown Cool îți va îndeplini toate așteptările! Contactați compania chiar acum, pentru că nu veți regreta!