La finele anului trecut, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) s-a angajat, prin contract, sa-i plateasca Trustului de presa DC News nu mai putin de 43.000 lei in schimbul unei „strategii de comunicare”. Intrebarea este: de ce ii trebuie unei institutii de stat – care, dealtfel, are un birou de presa foarte activ – o astfel de strategie scumpa, platita din banii romanului? Iata cum a justificat compania respectiva cheltuiala.
Compania, al carei rol este sa construiasca si sa intretia infrastructura rutiera mare din Romania, i-a atribuit contractul pentru „comunicare” direct – fara vreo licitatie – Trustului DC News, controlat de omul de afaceri Bogdan Chirieac.
La solicitarea Ziare.com, purtatorul de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, a declarat ca aceasta cheltuiala a fost necesara din cauza faptului ca tot restul presei din Romania ar fi refuzat constant sa scrie si despre lucrurile bu…
Citeste mai mult pe ZiarulTop.ro