Afaceri

4 lucruri importante de luat in seama inainte de a inchiria un spatiu industrial

Daca sunteti interesati de inchiriere spatii logistice, depozite, spatii industriale ar trebui sa tineti cont de cateva aspecte esentiale pentru bunul mers al afacerii dvs. Chiar daca gasirea unui astfel de spatiu poate fi dificila, asta nu va impiedica sa fiti selectiv si sa gasiti exact ceea ce aveti nevoie. In timp ce determinati nevoile spatiului de depozitare, ar trebui sa tineti cont de urmatorii factori pentru a va asigura ca depozitul pe care il veti inchiria este perfect pentru business-ul dvs..

1.Accesibilitatea zonei exterioare.

Cand folositi un spatiu industrial veti avea  nevoie sa utilizati camioane sau utilaje mari pentru a muta marfuri din cand in cand. Chiar daca aveti acces deplin pentru a utiliza astfel de utilaje in interiorul depozitului, asigurati-va ca echipamentul si necesitatile de parcare sunt indeplinite inainte de a incheia un contract de inchiriere pentru un astfel de spatiu.

De asemenea, asigurati-va ca depozitele/halele pe care doriti sa le inchiriati au cai de acces suficient de mari pentru a permite accesul camioanelor si echipamentele de care aveti nevoie in timpul muncii.

2.Reglementari privind zona.

Exista situatii diferite in care ati putea avea nevoie sa inchiriati un spatiu industrial, situatii care nu au legatura cu depozitarea si distributia. De exemplu, daca intentionati sa utilizati un depozit in scopuri neconventionale, cum ar fi utilizarea acestuia ca loc de desfasurare a concertelor, trebuie sa va asigurati, inainte de a semna contractul de inchiriere, ca puteti obtine aprobarile necesare pentru astfel de activitati in zona respectiva.

3.Suficienta electricitate.

In functie de scopul pentru care inchiriati spatiul industrial, este posibil sa aveti nevoie de un consum ridicat de energie electrica, ceea ce nu este intotdeauna posibil, in ciuda naturii unui astfel de spatiu. Daca anticipati ca ar putea fi vreo problema in acest sens, este indicat sa chemati un electrician pentru a evalua amperajul disponibil in cladire inainte de a va trezi ca nu va veti putea desfasura activitatea.

4.Cheltuieli de intretinere si exploatare.

Cand semnati un contract de inchiriere a unei proprietati, in majoritatea cazurilor se presupune ca proprietarul are grija de cheltuielile de intretinere si de exploatare, cum ar fi impozitele si asigurarile. Nu este si cazul contractelor de inchiriere a spatiilor comerciale; asigurati-va ca ati inteles ce va asteapta in calitate de chirias inainte de a semna contractul.

Vezi si