Oamenii de afaceri care sunt interesati de inchirieri birouri Bucuresti, in vederea dezvoltarii business-urilor pe care le au trebuie sa stie foarte bine care sunt elementele carora sa le acorde atentie inainte de a semna un contract. Este foarte important ca antreprenorii sa fie familiarizati cu piata imobiliarelor si sa aiba cel putin o imagine de ansamblu asupra preturilor si a celor mai cautate zone, astfel incat sa isi poata stabili prioritatile. Acest articol reprezinta un scurt ghid menit sa traseze oamenilor de afaceri cel putin un plan minim de aspecte cu ajutorul carora sa gaseasca cele mai bune birouri!
Pozitionare geografica
Bucurestiul este cel mai mare oras din Romania, iar in ultimii ani s-a dezvoltat extrem de mult, intrucat aici si-au deschis sedii foarte multe companii internationale. De aceea, numarul sediilor de birouri a sporit considerabil, iar cei ce au nevoie de un loc nou, in care sa-si desfasoare activitatea au la dispozitie o gama variata de optiuni. Foarte important de mentionat este faptul ca in Bucuresti majoritatea sediilor se afla in zonele limitrofe, cu precadere la capatul liniilor de metrou, acolo unde se poate ajunge fie cu ajutorul rutelor directe, fie prin schimbarea mijloacelor de transport. Cei mai multi dintre antreprenori se feresc de centrul orasului, acolo unde nivelul aglomeratiei este ridicat.
Utilitati
Un alt aspect la care oamenii de afaceri trebuie sa fie atenti este referitor la utilitati. Inainte de a inchiria un spatiu de birouri, ei trebuie sa se asigure ca au la dispozitie toate cele necesare pentru o buna functionare a activitatii, incepand de la gaz curent, apa curenta si electricitate. Mai mult, ideal este ca birourile sa aiba deja conexiune la Internet, un element atat de util intr-o era a mediului online.
Inchirieri birouri Bucuresti in functie de suprafata
Antreprenorii trebuie sa se intereseze si de suprafetele pe care le-ar putea avea la dispozitie. Este important ca ei sa aleaga inchirieri birouri Bucuresti in functie de numarul de angajati pe care il au, dar si in functie de estimarile pe care le au vizavi de o posibila dezvoltare. Este esential ca birourile sa fie suficient de incapatoare pentru toata lumea, iar indivizii sa se simta confortabil atunci cand merg la serviciu.
Mijloace de transport si magazine
Nu in ultimul rand, oamenii de afaceri trebuie sa verifice daca exista suficiente mijloace de transport in zona in care vor sa inchirieze birouri si, in acelasi timp sa se asigure ca in preajma exista magazine de unde angajatii sa isi poata procura alimente sau alte obiecte care le-ar putea fi necesare. Cei mai multi dintre tineri sunt preocupati de aceste aspecte si le plaseaza in topul elementelor de care tin cont inainte de a accepta un loc de munca nou.
Toate cele mentionate anterior sunt lucruri la care antreprenorii trebuie sa se gandeasca foarte bine. Ei trebuie sa incheie un contract numai atunci cand sunt siguri ca au gasit varianta potrivita pentru profilul business-ului lor!