Cu toate ca nu poate inaugura, in acest an, decat a 9-a parte dintre autostrazile promise, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) considera ca merita sa isi promoveze „proiectele si activitatea” platind inca 63.000 de lei catre firmele lui Bogdan Chireac.
CNAIR s-a angajat, inca din decembrie 2018 sa plateasca firmelor din DC Media Group – fondate de Bogdan Chireac – suma de 43.000 de lei in schimbul intocmirii unei strategii de comunicare si a difuzarii unor materiale de promovare.
Purtatorul de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, a declarat anterior pentru Ziare.com ca institutia ar fi ales sa lucreze cu DC Media Group pentru ca acesta ar fi „cel mai neutru” din media romaneasca. In plus – a mai spus Serbanescu – strategia a fost creata de Val Valcu si, cu toate ca a fost realizata cu bani publici, nu va fi facuta publica din cauza ca in acest fel si-ar pierde eficienta.
Ulterior,…
Citeste mai mult pe ZiarulTop.ro