Nu există nicio diferenţă reală între damele de lux şi escorte Bucuresti. Singura diferenţa tine de marketing şi de abordarea diferitelor segmente de clienţi. Concret, escortele pot juca două roluri în acelaşi timp: pot primi mai mulţi clienţi şi îi pot însoţi la unele evenimente, la final serviciile fiind completate de un act sexual, în timp ce damele de companie au aceleaşi atribuţii, doar că serviciile sunt considerate de lux. Damele de companie de lux oferă clipe de intimitate deosebite şi însoţesc clienţii la evenimente, unde vor face o impresie foarte bună.
Ce calităţi trebuie să aibă damele de lux?
Nu orice escortă obişnuită care îşi face publicitate pe site-urile de anunţuri poate să fie escorta de lux. Damele de companie de lux cheltuie foarte mulţi bani pe imaginea lor, se îngrijesc, devin atrăgătoare pentru clienţi şi investesc chiar şi în educaţie, învață una sau mai multe limbi străine în timpul liber pentru a comunica cu clienţi de diferite naţionalităţi. De asemenea, damele de lux îşi cheltuie banii pe îmbrăcăminte fină, pe neglijeuri delicate şi sexy, pe servicii de îngrijire a pielii, fitness, solar şi aşa mai departe.
Damele de lux nu numai că vor fi foarte deschis la cererile clienţilor în intimitate, ci vor fi capabile să facă faţă tuturor cerinţelor pe care le impune o întâlnire de afaceri, spre exemplu, va putea aborda cu multă delicateţe şi inteligenta subiecte din diferite domenii şi vor fi la curent cu noutăţi din domenii precum tehnologia, educaţia, IT, economia.
Lucruri esenţiale care aduc succesul unei dame de companie de lux
Damele de companie de lux din România cer un preţ mai ridicat clienţilor lor, comparativ cu preţul cerut de o escortă pe un site de anunţuri. Pentru că nu toţi clienţii îşi permit să plătească câteva sute de euro pe serviciile unei dame de companie de lux, clientela este selecta. Pentru a avea succes, o damă de companie de lux trebuie să pună accent pe:
- aspectul fizic – acesta trebuie să fie impecabil, curat, damă de companie să miroasă frumos, să aibă o manichiură îngrijită, o pedichiura perfectă;
- haine fine – vestimentaţia damei de companie trebuie să fie în acord cu situaţia sau cu întâlnirea la care participă. Există clienți care apelează la asemenea servicii pentru a merge la hotel direct sau la diferite întâlniri de afaceri. De aceea, damă de companie de lux trebuie să aleagă haine elegante, dar nu vulgare, să fie atrăgătoare, dar să nu iasă în evidenţă prea mult;
- comunicare – damele de companie de lux trebuie să fie comunicative, să atingă punctele cheie ale subiectelor şi chiar să se intereseze de tema întâlnirii înainte de a accepta invitaţia;
- locaţie – damele de companie de lux îşi cheamă clienţii de regulă în locaţii de lux, în cele mai centrale locaţii ale oraşului, în hoteluri cunoscute.